info@najlacnejsieparfumy.sk

0944 265 338

BLOG


 

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné poškodenia. Prípadné poškodenia je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť našej firme. Za poškodenia vzniknuté prepravcom neručíme. V zmysle novely Občianskeho zákonníka c. 150/2004, je na každý tovar poskytnutá záruka 24 mesiacov. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru na pošte. Počas tohto času budú všetky reklamované chyby, nedostatky a závady odstránené bezplatne. Nezodpovedáme za opotrebenie tovaru jeho bežným používaním. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné závady.

Záruka sa nevzťahuje na vady a poškodenia na tovare:
- ak vznikli v súvislosti s bežným opotrebením,
- ak boli na tovare vykonané zásahy, úpravy resp. opravy bez účasti predávajúceho, resp. v rozpore s jeho pokynmi,
- ak bol tovar použitý v rozpore s jeho návodom alebo na účely, ktorým nevyhovuje svojimi technickými parametrami alebo na ktoré nie je určený alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
- ak boli spôsobené prevádzkovaním v nevhodnom prostredí a poškodením nevhodnou obsluhou
- ak boli spôsobené prevedením nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov.
- ak došlo k poškodeniu tovaru nesprávnou manipuláciou, neodborným nešetrným zaobchádzaním, nadmernou záťažou, mechanickým poškodením alebo opotrebením alebo nesprávnym skladovaním u kupujúceho,
- ak k vadám došlo neodborným elektrickým zásahom, prepätím v sieti, prípadne pôsobením elektrostatického výboja
- ak k vadám došlo v dôsledku iných okolnosti mimo kontroly predávajúceho (najmä prípady „vyššej moci“, pôsobenie korózie, agresívnej vody, nesprávneho ošetrovania a iné).
- závady vzniknuté neštandartným používaním
- nesprávnym použitím výrobku
- nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:

1.) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne

2.) obratom Vám poskytneme informácie o spôsobe bezplatného vrátenia tovaru spoločnosťou Zásielkovňa

3.) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu a doklad o zakúpení reklamovaného tovaru v našom obchode /faktúra/.

4.) Odosielateľ je povinný Zásielku zabaliť do pevného a vhodného obalu a zároveň vnútro Zásielky dostatočne vystužiť a vyplniť, a to v takej miere, aby nedošlo k jej poškodeniu pri kumulovanej preprave, skladovaní

a manipulácií s ňou. Vnútorná výplň by mala zásielku zafixovať a ochrániť pred nárazom (bublinková výplň, vzduchové vankúše, polystyrén...).



Upozorňujeme Vás, že pokiaľ sa rozhodnete balík zaslať štandartnou poštou, cenu poštovného nepreplácame.
V prípade oprávnenej reklamácie poštovné pri zaslaní tovaru späť zakazníkovi 
hradí firma .

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatí tovaru našou firmou.

! Upozornenie: Vrátený tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo inak znehodnotený. Tovar prosím zasielať doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku neakceptujeme. Ak bude tovar poškodený či použitý, môže vám byť vrátenie peňazí zamietnuté.

 

 

 



DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK